fbpx

Καταναλωτική συμπεριφορά

Καταναλωτική εμπειρία και insights σε πραγματικό χρόνο! Στο σπίτι, στα σημεία πώλησης, κατανάλωσης ή αλληλεπίδρασης με το προιόν ή την υπηρεσία σας, η κοινότητά μας μπορεί να μας παρέχει χρήσιμη πληροφόρηση από τις εμπειρίες της με το προιόν, το περιβάλλον ή το προσωπικό πώλησης.

Μυστικές επισκέψεις

Αν και βασίζονται σε παρατηρήσεις πραγματικού χρόνου που γίνονται από συνηθισμένους καταναλωτές, οι μυστικές επισκέψεις απαιτούν άτομα που να μπορούν να φέρουν σε πέρας πιό λεπτά ή απαιτητικά έργα και επιλέγονται προσεκτικά από τα μέλη της κοινότητάς μας με βάση συγκεκριμένα για κάθε έργο προφίλ. Έτσι μέσω του crowd-sourcing επιτυγχάνονται:

 

 

  • Μυστικές επισκέψεις για προιόντα και υπηρεσίες (product/service-standards clinics)
  • Παρατήρηση για συμμόρφωση με τυπικά και κανονισμούς που έχουν τεθεί
  • Εκτίμηση του βαθμού ετοιμότητας και εξυπηρέτησης του προσωπικού
  • Έλεγχοι περιβάλλοντος σημείων αγορών
Στάσεις και συμπεριφορές, ιδέες και αντιλήψεις

Τα μέλη της κοινότητάς μας αποτελούν μια ζωντανή ομάδα καταναλωτών που μπορούν να συμβάλλουν στην ανταλλαγή και μεταφορά γνώσεων, ιδεών και εμπειριών για τα προιόντα και τις υπηρεσίες των πελατών μας, αναφέροντας τί σκέφτονται για αυτά, πώς τα χρησιμοποιούν και φυσικά πώς πιστεύουν ότι μπορούν να γίνουν καλύτερα.

  • Αλληλεπίδραση με τα προιόντα σε πραγματικό χρόνο
  • Στάσεις και αντιλήψεις (U&A) σε πραγματικό χρόνο
  • Εμπειρία και ικανοποίηση πελατών σε πραγματικό χρόνο
  • Έλεγχοι και αξιολογήσεις νέων προιόντων
  • Blogs και συζητήσεις online
  • Συλλογή οπτικού υλικού για προιόντα και παραγωγή ιδεών
Πέρα από το περιβάλλον του σημείου πώλησης, εκμεταλλευόμαστε την ευελιξία του επιχειρηματικού μοντέλου μας,επεκτείνοντας τη χρήση του ώστε να καλύπτει και άλλες καταναλωτικές δραστηριότητες εκτός και εντός σπιτιού.
Πολλές μετρήσεις προκύπτουν από online συζητήσεις σε κλειστό κύκλο επιλεγμένων μελών, κατά τις οποίες αναπτύσσονται ιδέες και γνώση από χρήση ή εμπειρία, και αναλύονται σε βάθος θέματα του πελάτη για προιόντα ή υπηρεσίες.
Αυτές οι υπηρεσίες αφορούν καταναλωτικές αντιλήψεις, στάσεις και συμπεριφορές, επομένως βασίζονται σε συγκεκριμένα προφίλ καταναλωτών. Έτσι η κοινότητά μας αποτελεί και ένα πάνελ ερωτώμενων ικανό να καλύψει οποιαδήποτε έρευνα.