fbpx

Τί να κάνετε όταν χρησιμοποιείτε το Shelfee και δεν υπάρχει σήμα

 

Πολλά καταστήματα ή σούπερ μάρκετ έχουν προϊόντα σε υπόγεια ή χώρους όπου η επικοινωνία με το internet (είτε μέσω mobile data/4G είτε μέσω WiFi) είναι προβληματική έως ανύπαρκτη.

Εάν είστε σε έναν τέτοιο χώρο και πρέπει να λάβετε ή στείλετε πληροφορίες από και προς το Shelfee, η ενέργεια πολύ πιθανόν να μην πραγματοποιηθεί, με αποτέλεσμα να χάσετε τις πληροφορίες που έχετε ήδη συλλέξει. Στην περίπτωση αυτή δυστυχώς δεν θα μπορέσετε να επαναλάβετε την εργασία!

Για να αντιμετωπίσετε αυτό το πρόβλημα κάνετε τα εξής:

 

  1. Checkin και έναρξη ερωτηματολογίου
  • Κάνετε check-in και έναρξη ερωτηματολογίου στην είσοδο ή σε ισόγειο / όροφο όπου λαμβάνετε σήμα.
  • Προσοχή, δείτε όλο το ερωτηματολόγιο σαρώνοντας την οθόνη μέχρι την τελευταία ερώτηση για να εντοπίσετε τυχόν συνδέσμους (links) με φωτογραφίες των προϊόντων που ενδιαφέρουν και τις οποίες τοποθετούμε στις κατάλληλες ερωτήσεις ώστε να τα ΒΛΕΠΕΤΕ και να συλλέγετε πληροφορίες από τα ΣΩΣΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ. Οι σύνδεσμοι ξεχωρίζουν γιατί είναι με ΚΟΚΚΙΝΑ γράμματα. Ανοίξτε πατώντας σε κάθε σύνδεσμο για να δείτε τις φωτογραφίες αυτές (επιστρέφετε στο ερωτηματολόγιο με το συνηθισμένο κουμπί – back – του κινητού σας)

 

  1. Συλλογή και συμπλήρωση στοιχείων
  • Όσο είστε στο ερωτηματολόγιο και δίνετε απαντήσεις συμπληρώνοντας στοιχεία, δεν είναι απαραίτητη η σύνδεση στο internet (εκτός εάν χρειάζεται να δείτε φωτογραφίες προϊόντος πατώντας σε κόκκινο σύνδεσμο, όπου εάν πατήσετε σε χώρο χωρίς σύνδεση, ο σύνδεσμος δεν θα ανοίξει). Έτσι μπορείτε να συμπληρώνετε στοιχεία και σε χώρους με προβληματική ή και καθόλου σύνδεση στο internet.

 

  1. «Υποβολή» και «Ολοκλήρωση» ερωτηματολογίου
  • Όταν έχετε ολοκληρώσει την συμπλήρωση του ερωτηματολογίου πρέπει να πατήσετε «υποβολή» και στη συνέχεια «ολοκλήρωση» (στο τέλος της σάρωσης του ερωτηματολογίου).
  • Αυτό ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ να το κάνετε όταν έχετε επιστρέψει στο ισόγειο / όροφο ή γενικά χώρο που να είστε σίγουροι από πριν ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΗΜΑ. Μόνο έτσι θα είστε σίγουροι ότι τα στοιχεία θα φτάσουν σε εμάς για ποιοτικό έλεγχο. Πριν την υποβολή ΒΕΒΑΙΩΘΕΙΤΕ ότι το κινητό σας έχει σύνδεση με δίκτυο mobile data/4G ή με WiFi.
  • Φυσικά φροντίζετε ότι είστε μέσα στον διαθέσιμο χρόνο που διατίθεται για την συμπλήρωση του ερωτηματολογίου από την στιγμή που θα κάνετε check-in (εμείς φροντίζουμε ώστε να είναι αρκετός).